3. nap

Sziasztok Pingvinek!😀

Mivel eljött a 3. nap így új cuccokat kaphattok!😀

Most a kék lesz a menő, és amit a Penguin Magazine (UK) -ban lehetett piros hangjegyes felsőt kapni olyat kaphattok kékbe😀 Ezen kívül egy hátteret és egy kék csillag alakú pint kaphatsz, de ezekért már tenni is kell valamit😉

1. Vedd fel a kék hangjegyes felsőt

2. Járd végig a Forest, Mine, Cove kék helyeit és táncolj rajtuk.

3. Fogadd el a pint és a hátteret (a háttit egy kicsit később (pár másodperc) kapod meg😉 )

4. Ha a 2. napos sapiban és a 3. napos pólóban táncolsz robottánc lesz belőle😀

 

Tetszik a póló?

Cp Fan Forever

6 hozzászólás a(z) 3. nap bejegyzéshez

  1. Balib3 szerint:

    Nekem már mindegyik elérhető. Meg is szereztem őket😀

  2. ddpingvin szerint:

    várj … akkor a neved mi cp-n mert már asszem láttam az utolsó pólót. menő!

  3. csipike2 szerint:

    Új pin van a Hidden Lake-ban! Dubstep Puffle! Szívesen!

  4. Klaudiasora szerint:

    Sziasztok! Nem tudjátok meddig tart ez a party? Azt szeretném még kérdezni, hogy én csak ma szereztem meg az első tárgyat, a magnót, és ha minden nap felmegyek mostantól, akkor még meg tudom szerezni az összes tárgyat attól még, hogy csak most kezdtem? :O🙂

Vélemény, hozzászólás?

