YouTube Csatorna: Jegyszerzők!

Sziasztok Pingvinek!😀

Készítettem egy listát azokról, akik hozzászólásban jelezték, hogy feliratkoztak a YouTube csatornámra, a jegyeik hamarosan beírásra kerülnek. Ha a lista hiányos lenne, kérem írjon kommentet az, aki még megtette!

  • Doncsoo
  • Boo
  • Pángi
  • Mmate
  • Mimi17740
  • Vattacukor
  • Pannipingvin
  • DLPRFilms
  • Gbubu01
  • Legendary77
  • Korinalps
  • Szabi4530
  • Dorka08
  • KockaBence
  • Shuffle

A kedvezmény függvényében e jegygyűjtők fejenként 30 jegyben gazdagodtak!

~Hblint

15 hozzászólás a(z) YouTube Csatorna: Jegyszerzők! bejegyzéshez

  1. marcellm szerint:

    Kedves Hblint kitettem a blogomra az oldalad bannerét. Az oldalam URL-je: http://www.clubpenguinblog10.wordpress.com

  2. csokivjfxd szerint:

    2012. július 23.-9:12 du.

  3. Cristine szerint:

    Sziasztok! Már nagyon régen nem ClubPenguin-eztem, de örülök, hogy visszatértem régi jó szokásomhoz!😀 Pláne, hogy látom, hogy mostmár a partikon a non-memberek nem csak sapkát kapnak, hanem tök jó cuccok vannak nekik is!😀 Most a CP nagyon nőtt a szememben. Úgyhogy lehet, hogy meint elkezdek gyakrabban járni CP-re, meg aztán látom, hogy (újra) van egy normális magyar CP-s oldal. (Bár, mint mondtam, rég játszottam már, nem tudom mióta műkszik ez az oldal) Szóval örülök, hogy megint CP-s lehetek!😀 Egyébként valaki lenne szíves elmagyarázni, hogy mik ezek a “jegyek”?

  4. aranyasadam szerint:

    én is jelentkeztem youtubon a nevem admin04021 lájkoltam mind a négy videot ja és a pingvinem nevét ird ki haziko2

  5. mmate szerint:

    Köszi HB!😀

  6. pinvin5301 szerint:

    pingvin530 én megtettem!

  7. betti98 szerint:

    Köszi! :))

  8. Mr Ice X szerint:

    én is feliratkoztam :p

  9. zsolt8675 szerint:

    en is felvagyok iratkozva:D

  10. Vatttacukor szerint:

    Köszönjük!

  11. Vatttacukor szerint:

    Ja, és a nevem 3 t-vel vanXD De mind1, jó így is:)

  12. janakgeri szerint:

    Én feliratkoztam a jegyet janakgeri névre kérem

  13. Hencsiii szerint:

    én is feliratkoztam : )

Vélemény, hozzászólás?

