Új szerkesztő!

Sziasztok pingvinek!😀

Bizonyára nem tudtátok ,hogy új szerkesztő érkezik az oldalra de sebaj. Nos ideje megtudnotok ,hogy ki vagyok. A nevem Zack és én is fogom Hblint oldalát szerkeszteni. Amint megtudok valamiről azt azonnal igyekszek kiírni az oldalra.

Addigis jó játékot!😉

~Zack

(Iratkozz fel YouTube csatornánkra, és szerezz érte 5 jegyet!)

14 hozzászólás a(z) Új szerkesztő! bejegyzéshez

  1. Vatttacukor szerint:

    Üdv, Zack!;)

  2. janakgeri szerint:

    én feliratkoztam és like-oltam a videót a jegyeket írd janakgeri névre

  3. Marcellm szerint:

    Hb kietettem a bennered!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://clubpenguinblog10.wordpress.com/

  4. Marcellm szerint:

    amúgy én is feliratkoztam és lájkolatam az összes vidit

  5. janakgeri szerint:

    CADENCE A ZARCTIC SZERVEREN VAN!!!!!!!

  6. janakgeri szerint:

    BOCSÁNAT ARCTIC!!!

  7. janakgeri szerint:

    AKI SZEREZ NEKEM VALAMENNYI IDEIG MEMBERSHIP KÓDOT

    ANNAK ÍRATOM AZ ELKÖVETKEZENDŐ ÖSSZES JEGYEMET!!!!

    AZ E-MAIL CÍMEM: geri.janak@citromail.hu

    NE HAGYD KI JÓ AJÁNLAT

  8. mamcsi szerint:

    hajra zack a szerkeztoseghez🙂

  9. The Sky szerint:

    Több szerkesztö van mint látogató xD

  10. Hero szerint:

    amúgy igen, több a szerkesztő már mint a látogató! :DD

  11. Zack szerint:

    Az oldalon 3 szerkesztő van össz vissz. Nem hinném hogy többen lennénk.:/

Vélemény, hozzászólás?

