Új unlock kódok

Sziasztok Pingvinek!😀

Tudjuk, mi is hogy egy kicsit lemaradtunk már ezzel, hisz ezek a kódok is több naposak, na hát de üsse kő bepótoljuk most. A 3 kód pedig a következő lenne:

THEWALLS

TOMATO22

COFFEE12

A kódok unlockolásával 500-500 coint kaptok, szóval összesen 1500 pénzérmével gazdagodtok!

Ui: Köszönöm Erik látogatónknak, hogy értesített minket a kódokról.

Neked mi a véleményed?

SZÓLJ HOZZÁ! 😎

15 hozzászólás a(z) Új unlock kódok bejegyzéshez

  1. Marcellm szerint:

    Kitettem a bannered Hb

  2. Marcellm szerint:

    Már rengetegszer írtam erről de még egyszer se kaptam választ.

  3. xz szerint:

    Nem tud valaki mondani egy jó trainert8-|.

  4. Hblint szerint:

    Jó kis bejegyzés Mord!

  5. valaki szerint:

    Regizz😀

  6. Edward0615 szerint:

    Hblint!

    Tudnál egy e-mail cimet adni amin elérhetnélek?
    Továbbiakat e-mail-ban ha lehet!

    Köszönöm: Edward0615

  7. valaki szerint:

    noob hb

  8. Edward0615 szerint:

    Szia!

    Az ér,ha több barátomat megkértem,hogy iratkozzon fel a Youtube csatornádra de a jegyeket én kapom meg érte??

    Minél előbb válaszolj légyszives!
    köszönöm: Edward0615

  9. lucabolda szerint:

    köszi a segítséget! legalább van egy kis pénzem!😀

  10. juppeaHUNGARY szerint:

    hol kell a kódot beírni??
    ?????????????????????

  11. boomie57469 szerint:

    de hogy lehet ruhát unlokolni?nekem nem sikerült mert foglalt…idióta membership!

Vélemény, hozzászólás?

