500,000 Kattintás!

A parti véget ért!

Aki részt vett az eseményen, a készített képet kommentbe küldje el, hogy a jegyet megkphassa!

 

78 hozzászólás a(z) 500,000 Kattintás! bejegyzéshez

  1. pirospingu szerint:

    Nem leszek itt😦

  2. djmatesz szerint:

    Sziasztok! Én ott leszek a bulin! Szeretnék itt tag lenni. Nevem CP-ben: Dj Matesz

  3. Captain8120 szerint:

    És mi lesz ha 1000000 kattintás lesz?

  4. aranyasadam szerint:

    én is lehet ot leszek a pingvinem neve:haziko2

  5. Edward0615 szerint:

    Szeretnék csatlakozni a jegyszerzéshez! Nevem: Edward0615

  6. vatttacukor szerint:

    Remélem, hogy ott leszek, de nem biztos.:(

  7. bencemol11 szerint:

    sziasztok én is Szeretnék csatlakozni a jegyszerzéshez! Nevem: bencemol11

  8. mimi17740 szerint:

    Pont jó mert csütörtökön nem leszek itt! De így ott leszek: Mimi17740

  9. badu002 szerint:

    Én is remélem ott tudok lenni.😀
    Pingvin neve: Sonic48733

  10. Captain8120 szerint:

    The party starts NOW!

  11. Máramarosi Réka szerint:

    nagyon várom de lehet valamit szerezni??????????????????????????

  12. rebe szerint:

    hello énis szeretnék csatlakozni a nevem p179995595

  13. rebeka szerint:

    hello én is szeretnék ott leni a pingvinem neve: rebeka45

  14. Fantom szerint:

    Remélem én is ott leszek a pingvinem neve: Bamba89

  15. gyurka szerint:

    hello én is szeretnék részt venni a pingvinem neve:p179995595

  16. rebeka szerint:

    hello én is szeretnék ott lenni a partyn két pingvinel a nevei: rebeka45, p179995595

  17. csipike2 szerint:

    Én lehet hogy ott leszek!

  18. mimi17740 szerint:

    átváltoztattuk szerdára😦 és pont 17 órakkor indulunk😦

  19. mimi17740 szerint:

    Mégis maradunk😀

  20. janakgeri szerint:

    Hello én is szeretnék csatlakozni a nevem: p179872350

  21. megaede szerint:

    én is ott leszek ha nem felejtem el

  22. csatacsiga szerint:

    hello én is szeretnék csatlakozni a nevem: csatacsiga

  23. ddpingvin szerint:

    hello én is jövök! ddpingvin

  24. csipike2 szerint:

    Amúgy szeretnék jegyszerző lenni! A nevem: Csipike2

    Ja, ott leszek a partin!!!!!!😀

  25. Captain8120 szerint:

    én is ott leszek a partyn ! a nevem : Captain8120

  26. Captain8120 szerint:

    és mit kapok 50 jegy ért?

  27. csipike2 szerint:

    Hogy lehetek jegyszerző? amúgy szeretnék jegyszerző lenni! és ott leszek!

  28. Attung szerint:

    Szeretnék csatlakoznia jegyszerzéshez A nevem:Csaba01

  29. mmate szerint:

    Itt egy kép a partiról: http://my.jetscreenshot.com/demo/20120808-zwse-302kb amúgy én is ott voltam a partin a pingvinem neve Guszti23 és kérlek a jegyeket az iMate névhez írd,köszi.

  30. bencemol11 szerint:

    hova lettetekés hogan tegyem fel a képet?

  31. gazsi0123 szerint:

    hblint jó volt a party

  32. pengbluei szerint:

    én nem láttam semmit pedig mindegyiken voltam

  33. csatacsiga szerint:

    hogy lehet képet készíteni?

  34. badu002 szerint:

    nagyon jó volt a party!😀

  35. csatacsiga szerint:

    az megfelel ha nem készítek képet? elvégre a videón úgy is ott vagyok meg tom mondani hol

  36. KockaBence szerint:

    Nevem Kockabence
    Pngvin név: P165379627 Ott volt, sárkány, nyúl, kincsesláda, egyéb ruhák!

  37. bencemol11 szerint:

    én csak táncoltam a pingvinnel bencemol11 néven de kép nincs:(

    • H2o01 szerint:

      én sem tudtam képet csinálni….de végig ott voltam csak néha nem láttam hova megyünk és meg kellet keresselek! küldtem baráti felkérés képben és rendesen! H2o01.!

  38. bencemol11 szerint:

    nekem van képem de nem tom hova lehet feltenni

  39. doncsoo szerint:


    én voltam doncsoo

  40. H2o01 szerint:

    Rajta vagyok doncsoo képén!!!! H2o01!!

  41. csatacsiga szerint:

    csatacsiga😀

  42. djmatesz szerint:


    Dj Matesz a pengvinem neve! Egy smile takar el a kép jobb alsó sarkában. Zöld dzseki😄 van rajtam!

  43. djmatesz szerint:

    Ja igen, és a kviz játékban 35 jegyet szereztem, de ott csak Mate-nak irtál be!

  44. bencemol11 szerint:

    jippi megtaláltam:D

  45. danimano szerint:

    danimano-nak menni-e kelledt de a felénél ottvolt.

  46. Captain8120 szerint:

    Én is ott voltam !
    bizonyíték :

    A pingvinem neve : Captain8120

  47. Captain8120 szerint:

    50 JEGY-ért MIT TUDOK VENNI !?

  48. Captain8120 szerint:

    50 JEGYért MIT TUDOK VENNI????

  49. korinalps szerint:

    Nektek működik a chat???

  50. Danielkirály szerint:

    Itt a kép:

    A partin és a chaten is Danielkirály néven voltam tehát kérlek a jegyeimet is erre a névre mentsd el.

    Köszi!

    -Danielkirály

  51. Ugrász108 szerint:

    Én is ott voltam! Ugrász108 nevén http://my.jetscreenshot.com/demo/20120808-vvup-259kb.jpg itt egy kép

  52. regamee szerint:

    Ott voltam. Nevem volt: Reeenátó😉

  53. Ugrász108 szerint:

    Ott vagyok robot táncos ruhában

  54. mimi17740 szerint:

    kellet képet csinálni? Akk ez most olyan lesz mint a múltkori hogy ott voltam de már vagy eltelt száz nap mikor hbt rávettem hogy írja be! Nem tudtam hogy kell kép!

  55. Ugrász108 szerint:

    ja és jegyszerző akarok lenni Ugrász108 nevén

  56. KockaBence szerint:

    Nevem: KockaBence
    Ott voltam és még a chaten szereztem 37 jegyet és így 87 jegyem van pluszba.
    Bizonyíték: http://prntscr.com/dg75w

  57. Fantom szerint:

    Én is ott voltam a partyn a pingvinem neve: Bamba89

  58. rebeka szerint:

    én is ott voltam partin végig a pingvinem neve: rebeka45

  59. csipike2 szerint:

    én is ott voltam de nem tudtam képet készíteni! Nézd meg a képeken Csipike2 is ott van! ja és szeretnék jegyszerző lenni! Majd légyszi erre a névre vegyél fel: Csipike2
    Köszi!!!!!

  60. Edward0615 szerint:


    Piros pingvin,sárga sapkában Edward0615 néven. A jegyeimet Edward0615 néven mentsd el.

    Köszönöm!

  61. djmatesz szerint:

    Én is ott voltam a partin! De még nem kaptam meg a jegyem! http://prntscr.com/dg75w A kép bal alsó sarkában vagyok, nevem: Dj Matesz, színem: zöld
    És a parti előtt szereztem 35 jegyet válaszokkal, ezt se kaptam még meg. De ott csak Mate-nak irtál be.
    Lehetséges lenne hogy megkapjam a jegyeim?😀

Vélemény, hozzászólás?

