Legújabb Field Ops!

Sziasztok pingvinek!😀

Tudom azt mondtam nem fogok bejgyzéseket írni míg helyre nem javul a gépem. De egyszerűen nem tudtam most magamnak ellenálni épp ezért szolgálok nektek egy hírrel. Megérkezett a legújabb Field Ops amit a Beacon -on találhattok meg.

Íme a kép:

Remélem így mindenki megtalálja!😉 Jó játékot!

~Zack

8 hozzászólás a(z) Legújabb Field Ops! bejegyzéshez

  1. csipike2 szerint:

    Tudjátok mire jöttem rá? A http://clubpenguinblog10.wordpress.com/ KICSIT Jobb mint ez az oldal! Ott ki van írva hogy a CP-nek új könyve van! Egy kóddal egy Expedition Backpack-et lehet kapni! (holnap) Aztán már vagy 4 napja megjelent a field ops és ti még csak most írtátok ki! Szóval ott már nem tudom hány napja ki van írva! Szóval kicsit keressetek több CP-s hírt és akkor ugyanolyan jó lesz mint tavaly! (És ott csak egy szerkesztőről tudok!)
    UI.:Amúgy jó!
    UUI.: Csak lehetne jobb is!
    UUUIII.: Csipike2:/

  2. Marcellm szerint:

    Köszönöm csipike2 hogy opártolod a blogom és ténylag csak ÉN vagyok az EGYETLEN szerkesztő. : )

  3. KockaBence szerint:

    csipike2 egyébként mikor válaszolsz a levelemre?

Vélemény, hozzászólás?

