Adventure Party 2012, Sneak Peek

Sziasztok Pingvinek!

A közelgő partiről említenék pár szót, illetve mutatok rengeteg sneek peek-et😀

Idén 2012 Augusztus 23-án új parti Adventure party-Temple of Fruit, azaz Kaland parti-A gyümölcsök temploma. Maga Az adventure party nem újdonság, csak a Temple of Fruit része🙂 Rengeteg új ruha és tárgy lesz és ha mindenigaz minimum 2 ingyen cucc😀 A partinak member része is lesz.

Nos kezdük az új tárgyakkal:

Új függöny:

Kép

Egy banános lámpa:

Kép

Egy szekrény turmixolóval:

Kép

Egy függőágy 2 pámával:

Kép

És egy ananász igloo:

Kép

Most jöjjenek a ruhák, de előtte itt egy kép amibe mindennek az összeállítása látszik:

Kép

Nos íme pár ruha:

Szőlő jelmez:

Kép

Narancs jelmez:

Kép

Kép

És utoljára bemutatom szinte az összes szobát:

Az első szoba a Cove ahol máris láthatjátok az első ingyencuccot. A szobának ananász hangulatja van:

Kép

A következő szoba a Snow Forts amit onnan lehet tudni, hogy a háttérbe látszik a stadium. Itt egy member szoba is van. Íme:

Kép

A követekő a Dance Club, amin látszik mivel a szokásos táncoló rész kint van:

Kép

A következő egy szerintem partiszoba:

Kép

A következő a Dock, amit onnan lehet tudni, hogy látni lehet a hajót, itt is van ingyencucc, ez a szoba a görögdinnyével kapcsolatos:

Kép

A következő a Forest amit a lejárólór lehet tudni. Ez a szoba az almával kapcsolatos:
Kép

A következő szoba szerintem a Lighthouse, de ezt nem tudom biztosra, Szerintetek melyik:
Kép

Tetszik az előzetes?

Cp Fan Forever

41 hozzászólás a(z) Adventure Party 2012, Sneak Peek bejegyzéshez

  1. KockaBence szerint:

    Ezek a gyümölcs cuccok amiket a bejegyzés elején raktál ki azok Unlock cuccok, amiket az Innocent fruit itallal lehet megszerezni ANGLIÁBAN!
    Nekem amúgy a fruit igloo cuccok megvannak és non-memberként is tudom használni!

  2. mmate szerint:

    Király!😀

  3. Ugrász108 szerint:

    az utolsó kép rockhopper hajója🙂 látszik az eleje és a kötélen lehet lemenni

  4. Ugrász108 szerint:

    és ahol van az a nyíl ott lehet a belsejébe bemenni

  5. badu002 szerint:

    Szerintem az utolsó kép az a Rockhopper hajója, ha megnézitek látszik a hajó eleje.🙂

  6. Ugrász108 szerint:

    én már kiírtam :@

  7. Balib3 szerint:

    Érdekes hogy pont nyár végére raknak be egy ilyen nyári partit.

  8. KockaBence szerint:

    azon én is gondolkoztam, a music jam jöhetett volna később, mert ott még ilyen naplementés hangulat volt, ami a nyár végét jelezné😀

  9. csipike2 szerint:

    A legújabb field ops a mine cave-ban a fény generator mellett (előtt) van! Szívesen!😀

  10. Edward0615 szerint:

    http://www.youtube.com/watch?v=CNcH9ZWZFNk Itt van egy videó ha valaki mégsem találná meg! remélem ez nem számít reklámnak:(

  11. Danielkirály szerint:

    FIGYELJETEK!!!
    A club penguinban megjelent egy új könyv amit ha kiunlockolsz akkor kapsz 1500 cointot és 1 HÁTIZSÁKOT!.
    A könyv neve Epic offcal guide és itt vannak a codek:
    What word is on page 19, 5 words from the left on line 1? member
    What word is on page 20, 1 word from the left on line 16? celebrate
    What word is on page 15, 2 words from the left on line 10? sports
    What word is on page 12, 2 words from the left on line 7? password
    What word is on page 14, 1 word from the left on line 6? personality
    What word is on page 14, 5 words from the left on line 3? snowflake
    What word is on page 14, 2 words from the left on line 2? penguins
    What word is on page 12, 2 words from the left on line 8? igloo
    What word is on page 20, 5 words from the left on line 1? membership

    kép:http://clubpenguincp.com/images/2012/08/Screen-Shot-2012-08-16-at-8.08.21-PM-420×333.jpg

    -Danielkirály

  12. Ugrász108 szerint:

    nekem nem😦

  13. Ugrász108 szerint:

    hogy kell?

  14. ddpingvin szerint:

    30. án lesz egy új játék a coffe shop ban😀

  15. Ugrász108 szerint:

    valaki segít?

  16. Marcellm szerint:

    Honnan szerezted a sneakpeakeket Redpanny?

  17. KockaBence szerint:

    Ha valaki nem tudná, akkor én nem verek át senkit csak iAkatsuki hiszi azt itt az igazság, mert írtam a blogjára, de szerintem törölni fogja ezért lefotóztam: http://prntscr.com/dxrgd
    AZ IGAZSÁG!

    • Paprika pingvin! szerint:

      Igen tényleg nem vertél át senkit! HAZUDIK!!!!!! Én senkinek nem adnám ingyen a jelszót és 5 unlock kód nem olyan sok vagy 1 hét memberség! Higgyétek el senkit nem ver át és mikor nekem megszerezte senkinek nem mondta el a jelszót, nem bannolta a pingvinemet és nem adta el közpingvinnek! Bízzatok meg benne mert csak megszerzi felöltözteti a kívánt kinézetre és ennyi! iAkatsuki hazudik!

  18. badu002 szerint:

    Amúgy a Cove (öböl) szobában a tűzön az az ananász szerintem egy Pin.

  19. gazsi0123 szerint:

    amugy (SZERINTEM)az első szoba inkább banán és ananászhangulatú

  20. rotacioskapa@gmail.com szerint:

    Köszönöm szépen a körbevezetést🙂

  21. Pengbluei szerint:

    A negyedik szoba az hol van??? És melyik?

  22. kristóf szerint:

    Ezt az ananász Igglut hogy lehet megszerezni??

  23. kristóf szerint:

    Köszi

Vélemény, hozzászólás?

