Club Penguin Band új dala

Sziasztok Pingvinek!😀

A youtube-n egy új dalt találtam méghozzá a Club Penguin Band legújabb dalát. A címe Anchors Aweigh. Ez csupán csak 30 másodperces, de állítólag augusztus 28-án a teljes dal megtalálható lesz! Íme:

 

 

Kíváncsi vagy a teljes videóra?

Cp Fan Forever

7 hozzászólás a(z) Club Penguin Band új dala bejegyzéshez

  1. Edward0615 szerint:

    Nem rossz

  2. Pingvinkém szerint:

    szerintem egy kicsit unalmas.

  3. mimi17740 szerint:

    HÉ! Én kiírtam kommentben ti meg még csak jegyet se adtok érte?Kérem szépen az ezért járó jegyet mert ezt én írtam ki ti meg csak leírtátok!

  4. mmate szerint:

    Ez a szám nagyon jó!😀

Vélemény, hozzászólás?

