Új videó

Sziasztok Pingvinek!😀

A Youtube-n új videót találtam,ami a partival kapcsolatos! Íme:

A videó leírásában elárulják, hogy augusztus 25-én reggel 1 órakkor a Big Surfon találkozhatsz Rockhopperrel!😀 Auszráliában 4 óra.🙂

Te szeretnél találkozni vele?

Cp Fan Forever

UI: Ha valaki szerint a hajnali 1 nem jó kérem írja hozzászólásban, mert nem vagyok biztos! Ha valakit érdekel nézze a hozzászólásokat!🙂

57 hozzászólás a(z) Új videó bejegyzéshez

  1. Puffle szerint:

    Az AGENTCP ISMÉT ELÉRHETŐ!!!!!!! Remélem ez nem reklám!😦

  2. pumpkinhunter szerint:

    hajnali 1-kor wattafak????

  3. Edward0615 szerint:

    Nemm baj! MEgyek!😀

  4. Edward0615 szerint:

    Biztos,hogy magyar idő szerint hajnali 1 óra?

  5. mmate szerint:

    magyar idő szerint hajnali 1-kor???

  6. Edward0615 szerint:

    Ja,és big surfon belül hol? (csak vicceltem) Amúgy köszi a vidit!

  7. Edward0615 szerint:

    Akárhogy számolom az nem lehet hajnali 1 óra…! de lehet,hogy bennem van a hiba😀 csak azért,mert most van ott 20:05, 20-4=16 óra. Akkor most van itt dél, 12-4=8 óra reggel. mindegy,csak mondom!

    • redpanny szerint:

      Köszönöm, nem biztos a hajnali 1 ezt lehet, hogy csak én tudom így🙂

      • Edward0615 szerint:

        Én is lehet,hogy hülyeséget írtam,de valahogy pont az 1 óra nem jött ki. Remélem majd kiderül😀 Mást nem majd az ausztrál időt nézem,az a biztos!

      • redpanny szerint:

        Igaz, viszont én elkezdtem utána járni és +9 órát kell hozzáadni, azaz a hajnali 1 vagy a 13 óra a jó, de nagyobb eséllyela hajnali egy és 25-én szerintem🙂

  8. H2o01 szerint:

    az nagyon nem jó időpont!:/

  9. Edward0615 szerint:

    most akkor 1 óra reggel/délután vagy valami egyéb?!

  10. Edward0615 szerint:

    Nézd az ausztrál időt,az a biztos! (Y)

  11. Edward0615 szerint:

    Ausztrália: 21:49 Magyarország: 13:49= 21-8=13… 16-8=8.. NEM TUDOMMM!😥

  12. doncsoo szerint:

    nem muszáj csak az ausztrál időt nézni más időt is megadnak szerintem délután 5-kor lesz rockhopper a szerveren🙂

  13. mimi17740 szerint:

    KÉREM E A JEGYEKET REDPANNY MERT EZ ÍGY NEM ÉR! Két videót kommenteltem és 0 jegy????? legaláb írd ki hogy én raktam ki! És jó a hajnali egy mert mikor volt rocky és CEce akkor is volt ilyen videó és hajnali 1-kor voltak fent! A pacific daylight time szerint számoltam! 4pm-kor lesz ami 16 óra! Nálank hajnali 1! Rockynál és CeCenél is hajnali egykor direkt megnéztem és akkor volt 4 pm! Szval Redpanny hajnali egy és ezért mivel két videót kikommenteltem kérek 30 jegyet! Vagy ha te nem írhatsz mond meg hbnak kérlekk! Nagyon szépen kérlek hogy kapjam meg a jegyem!

  14. Edward0615 szerint:

    @mimi17740

    Köszi az infót!:)

  15. Puffle szerint:

    Jó a videó! B) hehe!😛

  16. Pingvinkém szerint:

    sziasztok új weboldalt csináltam nézzétek meg tudjátok klik a nevemre!🙂 ja és én is megnézzem az időt?

  17. Pingvinkém szerint:

    haó mostmeg miért nem írtok????????

  18. Edward0615 szerint:

    nézd meg te is,légyszi!😀

  19. Pingvinkém szerint:

    ok de nem nagyon értem hogy mit mond úgyhogy annyiban kérlek segíts hogy ott mennyit mond

  20. Edward0615 szerint:

    Ausztrál idő szerint délután 4. én sem értem,de megnéztem a videó leírását😀

  21. Edward0615 szerint:

    köszi!

  22. Pingvinkém szerint:

    egyébként te honnan nézed?

  23. Edward0615 szerint:

    nem nézem,már kiszámoltam de állítólag nem jó….

  24. Pingvinkém szerint:

    de figyelj ausztrálián belül mi????????????

  25. Pingvinkém szerint:

    ja és nézted az oldalamat? egy barinőmmel csináltuk🙂

  26. Edward0615 szerint:

    láttam. biztos jó lesz:)

  27. Pingvinkém szerint:

    köszi de mennem kell sziasztok (wave) (ha a smiley nem jönne össze elmondom hogy ez egy integetős smiley lenne)

  28. Edward0615 szerint:

    tudtam volna magamtól is😄 Sziaaa!

  29. Edward0615 szerint:

    FIGYELEM!

    A pookie jelentése: bébi,kisgyerek,csecsemő!

    ezért most kérek 5000 jegyet ;D

    Ui.: Csak vicceltem! Én is ma néztem utána.

  30. Klaudiaa:)) szerint:

    Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy non-memberesek is találkozhatnak velük?

  31. KockaBence szerint:

    Itt van, hogy mikor hol lesz!
    4pm Australian Eastern Standard Time
    4pm British Summer Time
    4pm Pacific Daylight Time

  32. kecskebaszó szerint:

    délután 4

  33. Edward0615 szerint:


    Nem lehet hajnali 1 ha ami itt 0:07 az Sydneyben 8:07…(reggel)

  34. Balib3 szerint:

    Itt vannak, vélhetően megbízható forrásból az időpontok, magyar idő szerint.

    Szerda, délután 5 óra.
    Csütörtök, hajnali 1 óra.

  35. Edward0615 szerint:

    Köszi

  36. Edward0615 szerint:

    Honnan tudod???

  37. Balib3 szerint:

    egy bizonyos cp-s külföldi oldalon sokan kérdezgették, hogy mikor lesz különböző országokban, gondoltam én is megkérdezem, és válaszolt is.

  38. Edward0615 szerint:

    ok,köszi még egyszer!

Vélemény, hozzászólás?

