Penguin Band – Anchors Aweigh

Sziasztok Pingvinek!

Megjelent a Club Penguin Band legújabb (teljes) száma az Anchors Aweigh! Szerintem kifejezetten jól sikerült, de nem húzom tovább az időt íme:

 

 

 

Magyarul a szöveg így hangzik:

Itt jövünk, mindig a távon
Vissza másik nagy kalandokhoz a meséktől  fordulva mindenhol voltunk
Szeretjük a kalóz élet és élni veszély
fogjuk keresni a hét tengeren és megtalálni (?) büdös sajt
Te jössz ?
horgonyok idegenben
Hagyjuk ma Rockhopper szigetét
Rögzítéstechnika idegenben
A vitorla a  kedvence a pingvin kalóznak
Készen állsz az indulásra?
(Menj!)
Adj egy hatalmas yo-ho!
Lesz egy buli a fedélzeten, így emeld fel a kardot, és azt mondják
Anchors Aweigh!
Itt vagyunk egyenesen az ismeretlenben
A keresés a következő nagy kincs
Mindenki egyért egy mindenkiért
van a jelszó, mert a kalózok mindig összetartanak
Szóval a te fösvény (?) rajta
vagyunk elindulhatnánk hajnalban
a kalóz parádéba
Rögzítéstechnika idegenben
Hagyjuk ma A Rockhopper szigetét
Rögzítéstechnika idegenben
vitorla a  kedvence pingvin kalóznak
Készen állsz az indulásra?
(Menj!)
Adj egy hatalmas yo-ho!
Lesz egy buli a fedélzeten, így emeld fel a kardot, és azt mondják
Anchors Aweigh!
Itt vagyunk egyenesen az ismeretlenbe
Keressük A következő nagy kincs
Mindenki egyért egy mindenkiért
van a jelszó, mert a kalózok mindig összetartanak
Szóval a te fösvény (?) rajta
vagyunk elindulhatna hajnalban
a kalóz parádéba
Rögzítéstechnika idegenben
Hagyjuk ma Rockhopper szigetét
Horgonyok idegenben
vitorla a kedvence a pingvin kalóznak
Készen állsz az indulásra?
(Menj!)
Adj egy hatalmas yo-ho!
Lesz egy buli a fedélzeten, így emeld fel a kardot, és azt mondják
Anchors Aweigh!
Anchors Aweigh!
Horgonyok idegenben
Hagyjuk ma Rockhopper szigetét
Rögzítéstechnika idegenben
vitorla a kedvence a pingvin kalóznak
Készen állsz az indulásra?
(Menj!)
Adj egy hatalmas yo-ho!
Lesz egy buli a fedélzeten, így emeld fel a kardot, és azt mondják
Anchors Aweigh!
Anchors Aweigh!

Tetszik a dal?

Cp Fan Forever

42 hozzászólás a(z) Penguin Band – Anchors Aweigh bejegyzéshez

  1. KockaBence szerint:

    Azért a party starting now jobban tetszett:/

  2. kiscsillag szerint:

    nekem is, szerintem ez szar😉

  3. Balib3 szerint:

    Szerintem ez jobb.🙂

  4. Puffle szerint:

    Juj én tudjátok mit csinálok? CP-s gabonapelyhet! Ti is csináljatok! Egyszerű: Egy sima A4-es lapra rajzoljatok egy keretet (felül egy 4 cm-es csík oldalt meg másfél cm-s és lent is!) aztán fentre írjátok be a pingvinetek nevét és mellé vagy alá hogy pl. O’s , Balls, meg ilyenek! Aztán egy marcellm-nek való feladat: Rajzoljátok meg a pingvineteket amilyen ruhát szeretnétek venni de nem vagy member azt is rárajzolhatjátok! Aztán színezzétek ki! a gabonapehely: vegyetek nagy dobozos gabonapelyhet pl cheerios, cini minis, nesquik, chocapic amilyet akartok! (nem tudom hogy kell írni mert már régen vettem!) aztán ragasszátok rá a képet öntsd ki a zacskóból a gabonapelyhet és már kezdődhet a nyammogás!
    Ezt én találtam ki és ez remélem egy jó ötlet és remélem ti is megcsináljátok!🙂
    Csipike O’s😉

    Ui.: Remélem ez nem reklám!

    • Puffle szerint:

      Bár másnak is megengedem hogy az ő ötlete legyen kivéve: Adjátok meg az e-maileket és küldöm erre a címre: teki5060@citromail.hu
      Köszi! (nem akarom nyilvánosan! (mert lehet hogy ők is látogatják az oldalt!) :D)

    • redpanny szerint:

      Nem, nem rekám és ötletes🙂

    • Pingvinkém szerint:

      és ha azt a mézes karikás izét választod akkor az akár lehet puffle O’s

      • Az igaz… Juj az milyen lenne… van még egy ötletem!
        Hogy csináljunk o berry-t?
        1. Lépés: Fogjunk egy doboz mézes karikát és fogjunk meg egyet!
        2. lépés: Csórjunk a konyhából valami olyat ami zöld! (és akkora mint a karikánk!) És persze ehető és édes!
        3. lépés: ragasszuk rá valami ragacsossal! (pl. maoam, rágógumi és ilyenek!)
        4. (utolsó) lépés: Tegyünk rá valami kicsi édes piros és ragacsos dolgot! (Pl. kólás maoam az ilyen barnás rószaszínes! az megteszi)
        És csináljuk meg ezt az összessel! Kicsit fárasztó munka de finom lesz!😉
        Puffle, az egyedi ötletek kitalálója

    • korinalps szerint:

      LOL nem vok az osztálytársad.na ha tudni akarod akkor gyere fel augusztus 31.-én 17:00-kor a CandyWord nevezetű xat-ra.Link: xat.com/CandyWord

  5. mondo912 szerint:

    kell valakinek verti martin pingvin??

  6. NSKH szerint:

    Szerintem a Party Starts Now sokkal jobb!!!!!🙂 Vagy ezerszer halgattam meg de nem uncsi! Sőt egyre jobban tetszik! Ja és ehhez a számhoz van klipp egyátalán??????

    • Balib3 szerint:

      Lesz hozzá videó klip.A CP írta. Amúgy szerintem a party starts now, a mai disco zenékhez igazodik inkább, az anchors aweigh meg amolyan rock féle, amit én kétségtelenül jobban szeretek. De ettől függetlenül mind a 2 tetszik. 🙂

      • redpanny szerint:

        Balib egyet kell értenem. Szerintem is ez a jobb ez nem az a “jó mostani zene” hanem kicsit rockosabb így nekem jobban tetszik.

  7. NSKH szerint:

    Ja és Puffle szerintem jó ez a müzlidobozos ötlet!🙂 Neked van fantáziád az biztos!😄🙂

  8. Ember, aki válaszol a kérdésekre szerint:

    Balib3-nak és CP fan forever-nek igaza van! A rock számok szerintem sokkal jobbak voltak, mint a mostani disco-s zenék… bár utóbbi közül is szeretek egy-kettőt, a party starts now kifejezetten nem tetszett (így nagyon az Ultimate Jam party sem):/
    Jó lett ez az Ancors Aweigh, de szerintem a CP inkább maradjon a játék fejlesztésénél, ne dalolgasson😀 Legalábbis emberi hang ne legyen benne, nekem tökéletesen megfeleltek a régi, aranyos kis CP számok, de már a dubstep pufi sem olyan jó megszokott, mint a régebbiek (pölö a Brown Puffle Lab, vagy a Lighthouse régi zenéje)
    A büdös sajt meg tényleg benne van a számban, szakadtam rajta xD

    Puffle neked meg tetszik az ötleted, dobok rá egy képzeletbeli like-ot😀

    • köszi!

      Itt van még egy ötlet:
      Hogyan csináljuk meg a saját hírességünket?
      Egyszerű! (ha nem tudtok jól rajzolni itt egy ötlet ami gyorsabb!)
      Nyomtassatok ki valamilyen pingvint amin nincs semmi ruha! Nyomtassatok ki valamilyen ruhát, cipőt és hajat! ragasszátok rá a pingvinre a ruhát, és ha híresség keveréket akartok (amit én is csináltam) csak egy pingvin kell és a hírességek cuccai felragasztani és kész! (én lerajzoltam és borzalmas lett! xD)
      Ha időközben még lesz ötletem akkor kiírom!
      De a gabonapelyhet úgy is lehet hogy azt rajzolsz rá valamit amilyet akarsz! Amúgy a gabonapelyhem neve: Csipike2 O’s
      (mert Csipike2 vagyok csak kiírtam!) a puffle meg az ötletes nevem mikor ötletet írok!😀 én majd ezt megcsinálom dobozos csokis sütivel és az lesz ráírva: Puffle Cookie! na majd még gondolkozok!
      Puffle az egyedi ötletek kitalálója🙂

      • Hblint szerint:

        Ha ezeket az ötleteket képpel illusztrálva elküldenéd nekem, akkor feltenném az oldalra.

      • korinalps szerint:

        Puffle,Te aztán nagyon okos vagy!Ez a műzlis cuccot biztos kipróbálom majd!😀 Csinálhatnál egy ilyen blogot!🙂 CP-s Ötletes ötletek vagy valami ilyesmi lehetne a neve.
        Az egyik ismerősöd😉

      • korinalps szerint:

        Puffle,sok mindent tudok rólad de te nem tudsz rólam.Csak annyit mondok az xatról ismerlek,tudom hogy hány éves vagy és még sok mindent.Itt egy találós kérdés rólam:
        Lehet hogy ismersz,lehet hogy nem.3 betűs szó a kedvencem.
        Ki vagyok?😉

      • Puffle szerint:

        korinalps: az egyik osztálytársam? vagy esetleg… nem tudom!
        mondd meg!🙂

    • Balib3 szerint:

      Nálam az Ultimate jam olyan elmegy kategória volt. Szerintem kár volt a Music jam-et ultimate jam-é alakítani. A 2011-es Music jam party verhetetlen volt szerintem.

  9. NSKH szerint:

    Nekem inkább a disco zenés cucc jön be!🙂 De nem lehet mindenkinek ugyanaz a véleménye nem? De azért várom az Anchors Aweigh klippjét!🙂

  10. Vatttacukor szerint:

    Nekem mind a kettő szám tetszett!:) Szerintem ez is szuper, bár a mai stílusú pingvineknek tuti, hogy nem tetszik:/

  11. Balib3 szerint:

    A coffee shop is hamarosan meg fog változni.😦

  12. Balib3 szerint:

    Na, kint van a CP blogján 1 normális kép az új coofee shop-ról.

  13. korinalps szerint:

    Szerintem Mind a kettő szám jó.A Cadence száma inkább ilyen brakelős szám igazán “Night Clubos”.Az Anchors Aweigh pedig igazán Rockos,Kalandrahívó amilyen maga Rockhopper is.Egy kemény,Bátor azonban kedves pingvin.

  14. Puffle szerint:

    Írtam egy verset de elég béna! A Címe: Szeretem a CP-t!

    CP, cp, drága cp.
    Szeretem a hírességet, szeretem a mindent,
    benned minden megvan amit szeretek,
    de nem kell felújítani, mert elveszik az eredeted.

    Szuper vagy, és minden jó,
    de kezdődik a suli! Ó!!!

    Nem akarom hogy kezdődjön! Mert elválaszt az iskola!
    De mint mindig, én örökre szeretni foglak!

    ~Csipike2

    az angol változata:

    CP, cp, cp expensive.
    I love celebrities, I love everything
    all you’ve got what I like,
    but not be renewed because the originals are lost.

    Great are you, and all good,
    but school starts! Oh!

    I do not want to start! Because it separates the school!
    But as always, I will love you forever!

    ~ Csipike2

    hát lehet nem pontos a fordítás mert google fordítóval csináltam!

Vélemény, hozzászólás?

