Nyár Végi Giveaway!

 

1. kód: Nyertes: Badu002

2. kód: Nyertes: Pinguzsiri

Gratulálunk nekik!

Az oldal chatjén, jegyszerzést tartunk, melyben kereken 500 jegy lesz kiosztva! Ne hagyd ki!

~Hblint

94 hozzászólás a(z) Nyár Végi Giveaway! bejegyzéshez

  1. csongii szerint:

    hol lehet aktiválni a kodot majd?

  2. NSKH szerint:

    Hű! Alig várom!!! Mindigis member szerettem volna lenni! Nagyon várom!!🙂🙂

  3. NSKH szerint:

    Ja és meddig tart a memberség??

  4. prímerpatron szerint:

    Hb nem akarod kiírni hogy lehet szerezni ilyet???

    láttam hogy neked megvan….

  5. Pecci szerint:

    Hol lehet aktiválni majd? Lécci valaki válaszoljon:(

  6. NSKH szerint:

    Az Unlock Items ikonba!

  7. Ugrász108 szerint:

    de hb hogy szerezzek jegyet ha nem oldol fel mert ok nélkül bannoltál és így nem tok jegyet szerezni😦

  8. Pingvinkém szerint:

    meddig tart a memberség?

  9. Ugrász108 szerint:

    sztem 1 hét

  10. Ugrász108 szerint:

    találtam hbról képeket

  11. Ugrász108 szerint:

    nem tom hozzászólásba linkelni😦

  12. NSKH szerint:

    Hb! Meddig tart a memberes kód???

  13. Attung szerint:

    1 hétig tart a member kód de már írták elöttem is

  14. NSKH szerint:

    OK! Köszi🙂

  15. vertipenguin szerint:

    valaki akar velem oldalt szerkeszteni??

  16. prímerpatron szerint:

    nem

  17. Pengbluei szerint:

    Hello!
    Hblint én is szeretnék oldalszerkesztő lenni!!! Pengbluei a nevem és az Ice Age szerverbe szoktam lenni… Kivéve ma mert Happy77 találkozójára megyk a Snow Day-be ˘˘!!! Írj!!!!!

  18. Pecci szerint:

    Hb,amit adtál honlapot,azt nekem nem nyitja meg:/

  19. NSKH szerint:

    KI lett az első???

  20. Pecci szerint:

    Nekem nem tölti be:(

  21. zoknika szerint:

    nem én😥

  22. Puffle szerint:

    nem én nyertem!😦

  23. April szerint:

    na kié lett?óó pedig én olyan gyors voltam:DD

  24. Fantom szerint:

    én se lettem az első :((

  25. ponny szerint:

    én se😦

  26. zoknika szerint:

    egyébként a pin-hez kellett írni?

  27. April szerint:

    lehet h már rég felhasználták….de remélem nem

  28. Pecci szerint:

    Ó,de nekem miért nem töltötte/tölti be az oldalt?:@

  29. Henike1 szerint:

    sokat kell toltodjon?

  30. Pecci szerint:

    Na mindegy engem a továbbiakban nem érdekel,nem stresszelek tőle😀

  31. zoknika szerint:

    valaki válaszoljon lécci az elöbbi kérdésemre🙂

  32. Fantom szerint:

    szerintem igen zoknika

  33. zoknika szerint:

    köszi🙂

  34. badu002 szerint:

    Én nyertem meg a kódot!🙂
    Bocsi

  35. Puffle szerint:

    Honnan szerzitek a kódot?🙂

  36. tafy98 szerint:

    nemá lemaradtam rola:(

  37. Puffle szerint:

    mert nekem kéne egy de a giveaway-ban sose nyerek már vagy 20x próbáltam és sose tudok nyerni!😦 ha valaki tud egy unlock kódot írjon ide: teki5060@citromail.hu

  38. Pecci szerint:

    Ja olyan nekem is kéne xD Bocsi,ha tudok szólok:)

  39. Attung szerint:

    olyat plüss figurékért kaphatsz

  40. Attung szerint:

    *figurákért
    amit venni is lehet magyarországon

  41. Pecci szerint:

    Ja,én szolnokon lakom,itt például lehet venni a plázába

  42. Puffle szerint:

    tudom de én még a saját pénzemből se vehetek és magyarországon hol lehet?

  43. Pecci szerint:

    Ezt nem értem xD

  44. Attung szerint:

    mondjak 1 oldalt?
    én itt már rendeltem és 1-2 napon belül kihozták

  45. Attung szerint:

    és HB ezt kérlek ne vedd reklámnak

  46. Attung szerint:

    itt van pufi csiptető
    http://www.gullivertoys.hu/Termek/Csiptetheto_Club_Pingvin_pluss_W2
    ez se reklám🙂
    csak segítség

  47. Pingvinkém szerint:

    ne haragudjatok de most hol van RH?

  48. Puffle szerint:

    csak nekem tölt sokáig?

  49. ddpingvin szerint:

    nem fogadja el a :_(

  50. pinguzsiri szerint:

    Megnyertem! i50.tinypic.com/vx0znd.jpg

  51. adrienn szerint:

    nem fogadta el

  52. Edward0615 szerint:

    Nagyon klassz volt a party Hb! Koszonom az osszes jegyet,a sok rohogest,szorakozast!

    Remelem minnel hamarabb lesz ilyen party!

  53. Ugrász108 szerint:

    vertipenguin akarok veled szerkezteni

  54. Heni szerint:

    Valaki segitene? Szeretnék jegy gyüjtőlenni de nem tudom hogy kell😦 Ha valaki tudna segite kérlek irjon vissza. Elöre is Köszönöm!

  55. Ugrász108 szerint:

    ha itt szeretnél gyűjteni akkor csak hozzászólásba mond hogy szeretnék jelentkezni a hbstore-ba a gyűjtő neved és majd hb beír

  56. megaede szerint:

    én ismerek egy csaló cp-s programot amivel lehet unlockos kódokat de még nem próbáltam ki. a neve:club penguin code generator(ha jól emlékszem)

  57. Pocok Pink8 szerint:

    Én mindeeen ingyen kódot szívesen várok-használok!!!!!

Vélemény, hozzászólás?

