Smoothie Smash

Sziasztok pingvinek!😀

Mostmár játszhattok az új játékkal azaz a Smoothie Smash nevezetűvel🙂 A játékkal nem csak a Coffe Shopban hanem a Docknál a Forestnél a Covenál játszhatsz. A játékszabályokat ismertetem most:

Normal

Kép

Azaz a pingvint a nyilakkal mozgatod, bármilyen gyümölcsre ráléphetsz, de ha recept szerint mész bónusz pontot kapsz😀

Survival

Kép

Azaz nyilakkal mozgatod a pingvint ha üllőre vagy bombára lépsz életet vesztessz és a gyümölcsök segítenek visszanyerni az életet🙂

Tetszik a játék?

Cp Fan Forever

24 hozzászólás a(z) Smoothie Smash bejegyzéshez

  1. Liya szerint:

    Hb tiltottak a csetedről és egy csomó mindenkit, pedig nem csináltunk semmit létszi engedj vissza minket!Nem csináltunk semmi szabálysértőt!😥😦😥 Engedj vissza minket!😦😦

  2. csipike2 szerint:

    hogy kitiltottak mert mikor beléptem teljesen felmentem és kitiltottak titeket!

  3. Balib3 szerint:

    Hát igen, az emberek nem változtak, hiába volt ott az a bejegyzés…

  4. Rebeka Bató szerint:

    Rockhopper a Big Foot szerveren volt néhány perce!!! Megszereztem a hátterét is! És a barátom!🙂 A hajója belső terén volt először,majd a közönséget elvezette a Covehoz! Nagyon örülök most!

  5. Attung szerint:

    Ezt nemi ide kéne írni

  6. Attung szerint:

    de se baj😀

  7. Pecci szerint:

    Valaki tud segíteni?
    Egyszer csak beléptem a pingvinemhez és minden cucca eltűnt! De meg sem tudom venni a háttereket meg semmi:/ valaki tudja hogy miért van ez? Lécci segítsetek,mert nagyon sok cuccom volt,amit már nem lehet megszerezni!
    Köszi:)

    • csipike2 szerint:

      szerintem az van ami nekem!:/ szerintem a cp törölte a cuccokat! nekem is ok nélkül az unlockosakat törölte és azt se lehet megszerezni!😦 Figyi ha megmondod a jelszót és a nevet ide: teki5060@citromail.hu
      megpróbálok csinálni vele valamit! én is megcsináltam hogy eltűnt tavaly egy cucc és visszaszereztem! (nem bannolom a pingvint és biztonságosan elvégzem! bár lehet nem sikerül!😦 )

      • Pecci szerint:

        Nekem már többször volt ilyen és egy két hónap múlva magától visszajött.Nem tudom mi van vele.De nem fáradozz ezzel,mert tesóm ért ezekhez csak most elutazott.De ha segítség kell szólok.
        köszi:)

    • ha member voltál akkor el is tűnik minden member cucc de ha nem vagy member akkor nem tudom

  8. kristof 13 szerint:

    ulyabb 2 unlock code artico es amarelo. Amugy ha az utolso ket konyvet nlockolod kapsz 2 free cucot 1 haitaskat es 1 robotfelsot!

  9. csipike2 szerint:

    Miért nincs már 2 napja új bejegyzés?😦

  10. Nikolasz1999 szerint:

    új Coin kodok ARTICO20
    AMARELO6

  11. NSKH szerint:

    Sziasztok, szia HB!
    Itt egy video, amiben rengeteg unlock kódot írnak ki :http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=DsLteXHwkr4&NR=1

    Nézzétek meg! 🙂

  12. Pingvinkém szerint:

    az jó de miért nem írnak mostanában bejegyzéseket?

  13. Pingvinkém szerint:

    hahó írjatok!!!!!!!!!!!!

Vélemény, hozzászólás?

