Pénteki Újdonságok!

Sziasztok Pingvinek!

Mint tudjátok, ha péntek, akkor frissítések a szigeten! Ez most sincs máshogy, ebben a bejegyzésben szeretném leírni nektek mindazt, ami újdonság történt.

Új Penguin Style Catalog:

Megjelent a legújabb Penguin Style, ezúttal a híres Fall Fair partihoz kapcsolódóan! Íme a rejtett cuccok:

Nekem nagyon tetszik ez a katalógus, illik a hangulathoz az, amit beletettek!

Új Field Ops:

Megérkezett a legújabb Field Ops is, melynek a helye a Beacon, a távcsőhöz kell menni!

Új Stage Catalog:

A színpadra is érkezett egy új darab, a Space Adventure: Planet Y. A katalógusban egyetlen titkos cucc sem található.

Új kitűző:

A legújabb kitűző egy szélmalom, amit a Docknál vehetsz fel.

Ez lenne az összes frissítés, amit ezen a héten ejtettek! Te mit gondolsz róluk?

~Hblint

6 hozzászólás a(z) Pénteki Újdonságok! bejegyzéshez

  1. csipike2 szerint:

    Én már tegnap előtt megcsináltam őket!:/ Szóval Csütörtöki frissítések!😀 csak ennyit akartam

  2. Csipike2 szerint:

    De am jó!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Marcellm szerint:

    Hb!
    Szeretném beváltani a jegyeimet egy banneres hirdetésre. HTML-t itt talkálod: http://clubpenguinblog10.wordpress.com/2012/08/22/banner/

  4. Liya szerint:

    Hb tiltottak a chatederől!Nem csináltam semmit megse mukkantam (Cp-ztem).És aztán neked akartam írni az egyik modi vagy admin nem tom hogy hogyan hívod namind1,tiltott engem és egy csomó mindenkit!😦 Vissza tudnál engedni ?😦

  5. Marcellm szerint:

    Mit csináljak ha a cp csak az agame.com-on jön be

  6. xz szerint:

    Miota bevezettek a bejjegeket soha nem kaptam meg a ninja ovekert jarulot!Mit tehetek?

Vélemény, hozzászólás?

