Penguin Style Augusztus ’11

Sziasztok Pingvinek! 😀

A CP-re most elég korán érkeztek meg az új ruhák, az első napon a hónapban megjelentek! Íme a rejtett cuccok:

Nekem nagyon tetszenek az új ruhák, remélem a ti tetszésetek is elnyerte!

Te mit gondolsz?

~Hblint

13 Responses to Penguin Style Augusztus ’11

  1. Snoop Dogg szerint:

    én már mind megvettem xD

  2. GeN szerint:

    Nekem is elnyerték a tetszésem a ruhák. o.O

  3. Pannyka szerint:

    tök jók

  4. theman szerint:

    csak membereknek lehet az új ruha?
    És hol lehet őket megtalálni

  5. szb5 szerint:

    itt vagyok

  6. Bazs07 szerint:

    kar hogy most van vege a tagsagomnak pedig tok sok coinsom van

  7. Pingvin10203 szerint:

    A kék autót kihagytad!

  8. Gezi1 szerint:

    Eltévesztetted a címet, mert nem augusztus van, hanem már szeptember.

  9. Wiiman szerint:

    Nagyon jó ruhák,és még jobb lenne ha member lennék:(

  10. ddpingvin szerint:

    ott a bocis jelmez! tökjó

  11. ddpingvin szerint:

    mi volt a régi neved Hblint? Ha? Tudod: 2010 november 29.
    na! Mi volt akkor a neved Hblint?

Hozzászólás