A Party Most Kezdődik!

Sziasztok Pingvinek! 😀

A Club Penguin egy új videót töltött fel hivatalos YouTube profiljába, “The Party Starts Now”, azaz A party most kezdődik címmel. A videóban a híres Dj Cadence énekel. Íme:

A videóban jópár híresség megjelenik, látható benne Puffle Hander, Rockhopper, Gary és Sensei is. Nekem nagyon tetszik a zene, egy kommentben Happy77 azt is megemlítette, hogy hamarosan egy teljes verziót is feltöltenek!

Te mit gondolsz?

~Hblint

17 Responses to A Party Most Kezdődik!

  1. KorinaLPS szerint:

    Cadence tényleg nagyon jól énekel!

  2. Reader szerint:

    Nekem is tetszik, és már várom a teljes verziót!

  3. mimi17740 szerint:

    Aunt Arctic is benne van!

  4. Gyurci szerint:

    az a kemény amikor sensei fejen pörög xD

  5. Balib3 szerint:

    És még Herbert is benne van. Az 55. másodpercnél látszik. 🙂

  6. Vadorzo szerint:

    Szerintem Herbert okozhata a zárlatot mert egy villás kulcs is volt nála . És én a vidiben nem látom Arctict mondjátok meg hogy hány másodpercnél van benn akk elhiszem.és harmadszor ezt nem Cadence énekli hanem egy másik nöi énekes akinek a hangját betették Cadence hangjára és ennyi Cadence csak tátog !
    Utoirat : A vidiben a zene a legjobb! meg a virtuálisság ahogy megcsinálták a pingvineket nekem az tetszik a legjobban.

  7. Gyurci szerint:

    1:18-adik-ba látszik és a 1:26.-odik-nál látszik AUNT ARCTIC

  8. DLPRFilms szerint:

    Elfelejtettet oda irni h hamarosan iTunesre is jön!

  9. KorinaLPS szerint:

    Vagy már százszor hallgattam meg,mégis mindig rányomok a replay-re.

  10. Madár Tímea Cadence szerint:

    Szeretnék magyarul legyen a The Party Starts Now Cadence!!!!!! Magyar feliratot!!!!!!!

  11. PoP szerint:

    Szerintetek ki énekli?Ez állati szuper

Hozzászólás